Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, február 24, 2005

Nyájas Olvasó!

nézegetem a statisztikát, ha jó hírt írok, az semmi. Ha szépet, mint pl a tündérmese volt pár napja, az feldobja a nézettséget, de ha valami rossz hírt teszek fel, mint pl. ma reggel, hát akkor egeket veritek az olvasásban.

Tessék, legyen: Legjobbik barátaim egyike kezét törte. A másiknak meg deffektje van, egy órája küzd a hóban. szar idő van. Esik a dollár, erősödik a forint, tönkrement az órám, pedig mostanság vettem rá új szíjat. Itthon fexem betegen. Nézegetem a whiskys üveget, nézegetem...

ilyen bolond leszek én is:

1 Comments:

  • Neeem. Honnan tudná a nyájas Olvasó, aki "rádlép" hogy ma pont szomorúvat írol kedves Író? Az emberek, akik nincsenek annyian, hogy rájuk a nagy számok törvénye érvényesüljön, szépen, szinuszosan látogatnak. És mivel hálla az égnek kis hazánkban az egy főre jutó napi rossz dologból sincsenek annyian, hogy minden napra ugyan annyi jusson, abból is néha több van, néha kevesebb: így van nap, amikó mindenkinek szarabb, van, anikó mindenkinek jobb. Sőt, ez még földrajzi (időjárás) makró gazdasági és politikai eseményektől is függ, szal nyugodtan leírhatjuk, hogy Neked drága Író elvtárs nagyon jó antennáid vannak a világra, a közeg, ahol mozox, nagyon jól reprezentálja kis hazánk és azzal kölcsönhatásban levő olvasóid életét. Ajánlom figyelmedbe Csíkszentmihályi Flow-ját.

    By Anonymous Névtelen, at 11:27 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home