Ceci n'est pas une pipe

kedd, február 22, 2005

Mexokásblog

Mittomén, hát reflexből gép bekapcs, internetre fel, blogger.com, lássuk mi lesz belőle. Hát ez. Gondolatok kavarognak, mit is, miről is. mindegy is.

Rájöttem, hogy a céget, ahol dolgozom utálom, viszont a partnerek, akikkel dolgozom, azok jó fejek. Nézek egy kis monthy pithont. vagy nem. kedvtelen vagyok jelentem alássan, pl. megint hónapokkal később bejelentkeztem valakinél, és csak pár nappal korábban kellett volna. lappang bennem valaki. nátha most! Echinacea csipp csepp, 50% alkohol. itt hol ott. kedvtelen vagyok, betegdedek lefele, kialszom, holnapra jobb lesz. lessz. ezentúl két esszel írom a lesszt. Algopyrin jöjj velem! Vagy Grant's whisky jöjj velem?! Esetleg Moniszterka masztika jöjj velem. Asszem maradok az utóbbinál. Pedig ma reggel még üvöltve, szinte nevetve énekeltem a rádióval a kocsiban az our house, in the middle of our street, My mom's so house proud! EGyetlen jó része a napnak az volt, amikor kimentem egy nyíló bolthoz tüzet oltani, kicsit Wolf voltam, a problémamegoldó. aztán most meg üres lakás, Binder Károly, félgrapefruit, alsónadrág, aloe vera. béka vagyok, egyre forróbb a víz, de csak nem ugrok. megyek, alszok. elég belőlem mára.