Ceci n'est pas une pipe

hétfő, február 21, 2005

Nabazdmeg!!!

Narkológ

Hunter S. Thomson, a gonzó újságírás atyja fejbe lőtte magát. 67 éves volt. Nem lehetett volna megvárni azt a kurva prosztata rákot, vagy veseelégtelenséget? Önző dög. (most ő, vagy én? még eldöntöm). Hatalmas birtokán pávákat nevel, képzeletbeli mosómedvékre (medvékre és assziszensekre, ha úgy hozza a sors) lő, aztán egyszercsak arcbalövi magát. Vasárnap, érted, miközben én életem legnagyobb koncertjén ülök, amiről Kata a 6. sorból azt mondta, életreszóló élmény volt, főleg, hogy születésnapi ajándék, hát vannak elkényesztetett lányok, ugye, ráadásul pont ezen a koncerten kaptam vissza a Para Kovács (ungárise gonzó) könyvemet. Mekkorát vedeltem a Grant's üvegből tegnap este, szépjó istenkém... Ilyen körülmények között fogja magát és csak beletömi a fejébe az ólmot.

És a linkelt gonzo.org oldalon a what's new alatt, mint hogy ha csak megjelent az új kötet norvégül, ott figyel a mondat:

Feb 20 - HST has unfortunately passed away

Hát bazd meg.


(Visz a vonat, megyek utánad,
talán ma még meg is talállak,
talán kihűl e lángoló arc,
talán csendesen meg is szólalsz:

Csobog a langyos víz, fürödj meg!
Ime a kendő, törülközz meg!
Sül a hús, enyhítse étvágyad!
Ahol én fekszem, az az ágyad.)

J.A.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home