Ceci n'est pas une pipe

hétfő, március 21, 2005

Mit kezdjen magával az ember hétfő este

Ha az egyik drágaságot reggel kirúgják a melóból, de 8-kor már bealszik, a másik meg ahelyett, hogy velem találkozna, inkább gyors ütemben hányni kezdi az ebédet, két héten belül már másodszor, a harmadik meg lóg az internetes ismerkedős oldalon, a negyedik lepattint, én meg egy kis társaságra vágytam volna. jó, jó, tudom, tudom, nem kell mondani, de már itthon vagyok. menjek fel én is az ismerkedős oldalra? áááhhh azt azér mégse. Könyvet olvassak? Az lesz.

Valaki most már aztán derítse ki, hogy november óta az Odeon előtt kéregető portugál srác miért pont az Odeon előtt? Miért pont Magyarországon?

Holnap leugrom keszthelyre. Hű, ezt el is felejtettem mondani... Na mindegy, csak megbocsátja, bár úgyse jönne velem, meg vicces is volna. Szal nem baj, ugye?

Holnap is színes leszek.