Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, március 17, 2005

Vidám Hétköznap

Németh Sándor nélkül. Reggel megint sikerült fél hétkor felnyitni a szemem, mint amikor a sárkánytojás reped, recsegett a csipa, esküszöm, hallottam. Bementem dolgozni, ott akkor küldtem két Nagyon Fontos Levelet, lényegretőrő, de nem biztos, hogy így, meg hogy akkor, meg mittomén, de az a lényeg, hogy elküldtem, ezen is túl vagyok. nnna. Lehet kisssé hátra dőlni, gondoltam és már az M7-esen is találtam magam, ahol is rájöttem, hogy tankolni kelletett vóna, kicsiúrfi, akkor meg pánikgomb nyomkodás a fül mögött, OMV kút, saját zsebből, mert a céges kocsiba csak céges MOL kártyával lehet, naná, hogy 2 km-rel odébb ott volt. nade sebaj. Első állomás Béfüred, a Balcsi türkizzöld, párolog és gyönyörű, lecc spend dö víkend der! Veszprémben nem is volt most annyira para, mint volt régen, az mondjuk hideg volt, amikor hazafelé elmentem autóbalesetem helyszínén, már akkor 2001-ben tervezték a kanyarodó sávot meg a település balra táblát, se kanyarodósáv, se tábla. Nyolcas út, gratulálok.
Az a menő drágáim, hogy a laptopból szóljon a kispál a kocsiban. Ha nem tudod rákötni a laptopot, úgyismint noteszgépet (vazze), a kocsiban a magnóra, hát le vagy maradva, de rendesen!
Az ember miért gondolja, hogy nyár közepén mindenképpen Finnországba kell menni?

Látom a szavazás a Closer-ről elég egyértelmű, bár kicsi a merítés, kéretik véleményt nyilvánítani!! köszönöm.

Gépház állj, mindenki a fedélzetre!