Ceci n'est pas une pipe

hétfő, március 07, 2005

Kényszerblokk

Az van, drágáim, hogy most semmi kedvem semmit posztolni, kicsit writer's block tört rám, vagy mi a fene, szal ez van, lehetne, hogy pl. holnapra commentben beírtok pár ötletet, miről írjak, és én írok róla, de persze lehet, hogy holnapra feloldódik. Érzem én, ha már erre jártok, kell írni valamit, de most tényleg, miről? Szar a meló? az hát, de már körbejártuk ezt a témát. Jók a csajok a kispiszkosban, az egyik pincér lány meg egészen szemrevaló. hát ja. Na jó, itt egy rövid, jó vicc:

Elkaptuk egy japán turista sms-ét. Budapest szép, jó, csináltam ezer képet, de az utak olyan rosszak, hogy mindenki traktoron jár.

Ezt a wiwen olvastuk. Elszívtam egy szivart, most a humidót bűvölöm, hogy azzal mi meló van, hihetetlen. Ha most a fenti kedvtelenségből messzemenő következtetéseket vonsz le, tévúton jársz. Maradok kitartó tisztelettel.

Olvastátok Janikovszky Éva Ráadás c. könyvét? Szerintetek próbáljak külföldre szerződni? Mikortól öregszik az ember? Honnan lehet azt tudni, hogy jó most, vagy hogy azért gondolom, hogy rossz, mert egy elégedetlen köcsög vagyok, vagy mert tényleg nem jó? Mikor lehet azt mondani valakinek, hogy kösz, ezt inkább ne? Honnan fogja megérezni az ember, hogy valamit azért nem kéne csinálni, mert közben másik lehetőség adódik és azt meg elszalasztja? És akkor miből gondolom, hogy most akkor ez az, amiért érdemes (...) bárakármit?

Holnap öltönyt veszek fel.