Ceci n'est pas une pipe

péntek, március 04, 2005

Boldog Karácsonyt!

Tárgy: Üdvözlés és kérés
Szia ...! :-)Weiwei vagyok, a volt gyakornokod. Rég nem hallottam felőled. Mi van veledaz elmúlt egy évben? Tervezgetitek még a ... ?Gyakran megyek el a ... bolt mellett és figyelem a változásokat.Olvastam, hogy nagyon hamar meg fog történi az csere, ezért biztosan ezen dolgozol mostanában. Mikor lesz a várva várt esemény?Képzeld, újra munkahelyet váltottam. ... .Most a ... Bank Vállalati finanszírozás osztályándolgozom 4 hónapja. Hitelügyintézéssel, bírálattal és ügyfélkapcsolatápolásával foglalkozom. Rengeteg kínai ügyfelünk van és a velük valókommunikálás az én területem. Mostanában be szeretnénk keményíteni marketingfronton és több marketing tevékenységet folytatnánk azzal a céllal, hogytöbb ázsiai céget megnyerjünk. Felvettem a kapcsolatot a ... , ami egy kínai konferencia és nagykereskedő központ. Elküldöttnekem anyagokat az ott található marketing és hirdetési lehetőségekről.Engem különösen a kiállításokon való megjelenés fogott meg. Viszont a bankunkban nincs külön marketing osztály és szakember, aki engem kisegítene tanácsokkal.Tapasztalatom alapján tudom, hogy remek marketing szakember vagy, ezért nagysegítség lenne a számomra, ha néhány tanácsot tudnál adni abban, hogyhogyanés miképpen lenne legjobb megcsinálni egy üzleti központban való hirdetést.Azt szeretném tudni, hogy ellophatom-e egy kis idődet, hogy leülhessekveledés megoszd velem tapasztalataid.Remélem nem veszed zavarásnak a kérésemet. Várom válaszod.Köszönöm, köszönöm!Weiwei

Irta ket evvel ezelőtti gyakornokom. Leírtam neki, mekkorát csúsztam azóta visszafele, szerintem leesik majd az álla, ha elolvassa.

A másik meg ez a katona dolog.

Hát kérem én elolvastam, szerintem nem katona írta, lásd régebbi postom NATO kompatibilis katonákról, itt meg a szöveg, amit a századosnak tulajdonítanak

benned nem merült fel, hogy ezt nem katona írta? szerintem el"oször is szerkesztett a szöveg, másrészt láttam közvetlen közelr"ol pár magyar tisztet maciban, olyan távol álltak az ehhez fogható szabatos fogalmazástól, mint döglött macsaka a népitánctól. lásd előző link. egyébként az se lehet véletlen, hogy nem hadbíróságon végezte, hanem leszerelt. szóval az egyik karierista megrekedt valahol és vele tisztítja az utat maga el"ott. szerintem. a Gonzó féle összeesküvéselmélet rendkívüli mellékeltét olvastad.
A már várva várt céges horoszkóp:

Összejöveteleken próbálja előtérbe helyezni hosszú távú kapcsolatokat. Ennek megfelelően viselkedjen! Ne ossza meg felelőtlenül nézeteit kollegáival, ismerőseivel. Két közeli jó barátja összetűzésbe keveredik, nagy elővigyázatossággal válassza őket szét. Mindenképp őrizze meg hidegvérét érvelése közben. Ne helyezkedjen egyik oldalra sem, mert ezzel talán mindkét barátját elveszíti. Egy különös könyvben tanult bölcsességek egy nehéz időszakon segíthetik át. Próbáljon meg minél többet hasznosítani belőlük az életében!

Szerintem lassan Metablog leszek, de ezt nem hagyom ki:

EXPAT ON THE BACK

A legjobb új európai blognak választott Pestiside minden héten lehúzza
rólunk a keresztvizet.

Értelemszerűen angolul.

You may have heard about the person who caused a fuss at the Israeli embassy on Wednesday night by taking off his coat and tie to reveal a T-shirt saying "Free Palestine." While news stories about the incident suggested that flasher Tamás Novák was acting out of sympathy for the Palestinian cause, our sources say Novák's stunt was actually an act of revenge against his former employer, legendary expat asshole Peter Freed, who specializes in bullshit PR publications like the "Best of Budapest" and "Diplomacy and Trade," and in not paying his employees whenever times get tight, which they apparently are now - even before Novák's spectacularly undiplomatic act. http://www.dteurope.com/

More flashing at: www.pestiside.hu
(forrás: subbaculcha)