Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, március 03, 2005

Savazz!

Most a tél végére, annak örömére, hogy a dollár euro árfolyam ott van, ahol, és persze a magyar vizipólósport nagyjainak tiszteletére készítettem egy savazófelületet, hogy elmondhasd, szerinted mi van ahoz legközelebb, amire én azt hiszem, te opcionálisan gondolnád, kivéve, ha nem tudod. Ha beixeled, hogy nem válaszol, akkor egyszerüen szólj a másik énednek, hogy hülyék vagytok így közösen. Ha névszerinti savazást kérsz, vagy kézrátétellel savaznál, hát itt valami viccesnek kéne szerepelni, de most nem megy, joccakát, Csak a nagyon szerelmes lányok őrzik meg a lángot, csak a nagyon rendes srácok melegedhetnek át ott. ezt most egy az egyben leírtam, mit hallottam. felteszem magamnak a kérdést, kéne menni aludni? és ismét! csak a nagyon szerelmes lányok....

Kisavaztam magam az érdemi éterből, de tényleg, kérlek szavazz!

Nagyon köszönöm!