Ceci n'est pas une pipe

szerda, március 16, 2005

Hosszú hétvége

Kicsit nehéz nekiveselkednem, most nem annyira van ikkletem. Bevennék egy agyhajtót, de az sincs. Szóval örül szívem, hogy túléltem ezt a telet is, régen szerettem a telet, de mikor nekifutottunk, kicsit tartottam tőle, s most, hogy vége, ha nosztalgiával nem is, de kellemes emlékekkel zsebemben gondolok vissza rá. Akkor ezennel a telet bezártuk. Megtekintésre került a Closer c. film. Ezzel kapcsolatban van pár kérdés, ami tisztázatlan, ez nem is rossz, ahoz képest, hogy halivudi sztori, van miről ezzel kapcsolatban beszélgetni. Annyira érdekel, hogy szavazzunk róla. Szóval, hogy mi is a tanulság. Aztán igértem, hogy majd írok a bababörzéről, de már az is elhomályosult, jó volt a nővéremmel lenni egy fél napot, meg vicces volt, hogy az agykontrollosok közt ott volt a fodrászom, az az álomszép, és egy thai chi társam is. Meg egy ismeretlen göndörhajú lány, aki kirítt a tömegből, talán mert Ralf Lauren pulóvere volt és nagyon göndör haja. Ha valaki ügyes, rávesz két pasit, hogy szereljék össze az ikea bútorokat szombat este 11-ig. Ugye.
A legnagyobb esemény az volt, hogy nálam házibuli volt, nem amolyan aludjunk be tipusú, hanem az alsó szomszéd feljövős, feljelentést emlegetős, életveszélyesen megfenyegetős, hullafehérre sápadós, agressziós. Aztán volt valami pálesz, kólás kupakkal, attól sokan lettek rosszul, volt nagyot halló fajansszal hallózás, másnap mindenkitől bocsánatkérés. Ráfér az ember renoméjára néha egy ilyen kihágás, na, szóval én elégedett vagyok ezzel is.

A bulin éjfél után az első szám az élet a legjobb méreg volt, ezt külön megjegyeztem, így rakta sorba a random médeja plaja.

Ma keddeste agytorna volt, meg születésnap, jót tesz az ilyen.

zsége za azssiv