Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, március 17, 2005

Első szavazás zárása

Társ, türelem, tapasztalat, telepátia 36% 4
Három férfi és egy mózeskosár 9% 1
kéró, kocsi, kilók rumpli 0% 0
GPRS, ADSL, G3, Nokia 27% 3
Rózsagyuri 18% 2
Mondd, te teljesen meg vagy gárgyulva???? 9% 1
11 votes total

Mi kell egy jó kapcsolathoz kérdésre a fenti válaszok futottak be, összegezzünk. Tudományos célra ne nagyon használjátok, még ha a tudományoscélra használó izmotok remegne, akkor se ne. Ezt nem gondoltam volna, egy válaszba betettem egy lehetetlent (telepátia), meg egy evidenset, azonnal arra böködtétek kecses ujjacskátokat. Mondja már meg nekem valaki, hogy pl. tapasztalat miért kell? A kéró kocsi kiló krumplit senki se merte bevállalni, pedig anonim, hazugok vagytok mind, ez az igazság, én tudom! Azzal, hogy beletettem azt a sok izét, csak azt akartam jelezni, nem mondtam milyen a kapcsolat, de erre is jött 27%-nyi, azaz 3 db. szavazat, jólvan, technicisták is bökték fémes mutatójukat a vote gombra.
Egyéb komment? No komment?

Szavazzatok, mert az jót tesz a bőröndnek!