Ceci n'est pas une pipe

szerda, szeptember 22, 2004

Ugyemarketing előadás

Énnemtom, a cégem meg van bolondulva, vagy mia fasz, de elküldtek továbbképzésre, 5 év után! Eddig se egy konferencia, se egy termékbemutató, se egy szaklap, lófaszse, most meg egy egésznapos fejtágítás, sőt lesz még jópár ilyen!

A részletek:

Lemértem, az oktató 5 perc alatt 42-szer mondta azt, hogy ugye. Aztán kiderült, hogy értelmes ember, de mire belelendült a tutiba le kellett lépjek. Az idézeteit összeszedtem:

- A Kotler nem alapkönyv
-van, ahol kell a sok marketing, van ahol nem kell a sok marketing
- didaktikusan egyszerű dolog
- didaktikusan fontos
- Elméletben- gyakorlatilag- ugye
- oktató: A [***] Rt. még egy nagy szervezet, ugye
- hallgató, [***] Rt. dolgozója: most még!
- igazában véve (ez minden 5-ik ugye után jött)

Ennyit a fikázásról. Mert emberünk jó volt, csak sajna 4 körül vissza kellett menni irodába. nekem nem annyira de egy kocsival jöttünk. Aztán kiderült, hogy egy meetingre kell menjek a főnök helyett, a meetingről telefonált ki valaki, hogy ugyanmá ugorgyak be. Bemegyek, és ott ül 10 ember és rágja a ceruáját idegesen, szikráznak az agyak, ezek valamin dolgoznak, nade hogy min? hallgattam, hallgattam, aztán leesett és még kérdezni is tudtam a végére! tök jó volt. Bárcsak ne ilyen faszokkal lennék körülvéve, mint amilyenekkel vagyok... na, mindegy mindegy. Iszok még egy korty kristálykeserűt, az nyugtat!