Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, szeptember 19, 2004

baaazd meg....

Este miközben ittam, írtam egy blogpostot, már a negyedik vodkánál és a szivar felénél tartottam, amikor lefagyott a gép. persze mostanra minden elszállt, az ihlet, a düh, a mámor, a post. Pedig annyira szögletes keretes kerek volt. Mindenkinek beszóltam, mert mindenki vagy olaszországban, vagy szlovéniában, vagy permanensen németországban, vagy Pécsen, vagy moziban van. Aztán a real lifeban rendeltem vagy három órát, lehetnék akár kutyapszichológus is. Arra jó, hogy legalább nem az én bajommal voltam elfoglalva. Idáig. Most aztán jóéjszakát!

1 Comments:

  • hat tamasom, tegnap en is osszeutkozesbe kerultem az alkohollal, nem is akarmilyen mertekben - hajszalhijjan eszmeletlenre ittam magam, es igencsak kinos volt, mert amugy networking celja lett volna az estenek, de en hajnali haromkor a szorakozohely elhagyasa utan majd osszeestem az utcan, hat borzaszto kellemetlen igy, ennyi ev utan...na de volt taxi, kaptam almalet, setaltam a friss levegon, ugyhogy ma reggel mar nem tamolyogtam nagyon feltunoen. sot, szerintem a masnapossag csak delutan fog felmerulni. ha. tudom, mindez nem vigasztal cseppet se, de azert ugye nem baj, hogy elmeseltem. d

    By Anonymous Névtelen, at 11:09 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home