Ceci n'est pas une pipe

szerda, szeptember 15, 2004

Shana Tova lekulam!

Szal hogy boldog új évet mindenkinek!
Egész nap le voltam törve mint a bili fele, aztán elmentem thai chi-re és az meg jót tett, de tényleg. Ott volt Zsé is, kerek gromek volt, kaptam nagyon állat szemüveget, persze sznobkeret, ablakveggel, de minek leplezzem? Meg az is volt, hogy iszonyúan izzadtam, szerintem rendellenes, majd ráírjuk a hypohondria számlára. És akkor elmentem a nagyonszép öltönyömben a Zsinagógába megünnepelni az újévet, persze ez a socializing templom, mindenki csak pofázik és a másik új nőjét, szemüvegkeretét és kopaszodó fejét nézi.
Az idei sláger: 7-ik hónapos feleség! Nem vagy elég trendi, ha nincs egy ilyened, azonnal szerezz be magadnak, vagy el vagy veszve! Mindegy, minden nagyhasú csajszinak mondtam, gyerekruha.hu, volt, aki mondta, megnézi, volt aki aszonta, az előző gyerek ruhája pont jó lesz.
Aztán megint hoztam a formám, és rövid szövegesben megkaptam, mennyire nagyon jó vagyok, meg kedves és aranyos. Aha, de tényleg. Templom után beültünk a Sirius teázóba, ahol vizipipázni lehet, (egy órán át folyamatsan égett, szupcsi volt) feketeribizli fröccsöt adnak és a két pincérnő földre szállt angyal, ráadásul, ha foglalsz helyet, egy teljesen elszeparált helységben lehetsz, ahova a pincér se jár, egy kis ablakon adja be a teákat. Bródy S. utca 13, alagsor. nyitva este 10-ig. Én meg paraszt voltam. oda se neki.
Reggeli interjúnak az lett az eredménye, hogy két embert is tudok magam helyett ajánlani, meg megnéztem a honlapjukat, és egy webdesignert is tudok nekik, csak sajnos egyértelmű, hogy nem én kellek nekik. Bassza meg.

1 Comments:

  • szeva gonzo, bejelentem, na nem unnepelyesen, hogy ujfent az interjuzok halmazat novelem. osszerugtam a port az olaszokkal, es asszem az a legjobb, ha uj melo utan nezek. ha nem rugnak ki addig, hehe. egyik verzio sem vonz, a gyomrom kesz van, reggelenkent nyugtatoteaval inditok, este mindenmassal zarok, hogy ne egyhelyben forogjanak a gondolataim. de tulleszek am gyorsan rajta, mert eleg duhos vagyok, es az segiteni szokott. ugyhogy drukkolok, drukkolj nekem is, hogy ne betonkockaban vegezzem ;)

    By Anonymous Névtelen, at 9:45 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home