Ceci n'est pas une pipe

péntek, szeptember 10, 2004

Eletbol elcseszett pillanatok 13.

Na ezt jol elbaltaztam. este lejottem pecsre, ami mondjuk igy szeptember elejen gyonyoru, meg mediterrania diszkret baja, meg annyi mident lehetne itt a kornyeken csinalni, de egyedul? holnap felmegyek a balcsihoz siofokra talizni a versenyzo hajos nemzettel.

mer vagyok itt? hetfon nyit a bolt, aztan felugyelem a felugyelnivalokat, meg segitek, szal jofej vagyok. ezeknek? persze johettem volna szombat delelott is, de mar annyira benne volt a fenekemben a babszem, igy aztan itt ulok egy bajos kis teren az olasz etterem teraszan, kioregedett szepasszonyok olasz pasival kiegeszulve nezegeik egymas legujabb turkalt vagy becsbol interneten rendelt gonceit, dicserik, milyen vagany, kozben, ha mar nem nez oda, lefagy az arcukrol a mosoly es mondjak magukban: kurva. Az egyik a gyereket bezselezve ott tartja maga mellett es elkldi az ures uveggel a pincerhez meg egy borert. Egy kozepes meretu afrikai orszag hadikoltsegveteset koltik szolira, kormosre, fodraszra, igy oten.
Az Afiumban mar nem volt hely, sajna. Ebben a vendegloben is voltam, nagy tarsasaggal, kedvesem jol megsertodtt es elment a terrariumba, aztan este rakiabaltam, meg se erdemelte, szegeny. akkor mar nagyon ki voltam forduva magambol. fotok vannak, emleknek. aztan nemsokara elmentem maciba.