Ceci n'est pas une pipe

péntek, szeptember 17, 2004

Ez az élet!

Bocsánat a mai betéroktol, de sajnabajna nem voltam gépközelben. Egy nap szabit vettem ki és elmentünk szembeszomszéddal kajakozni. O elozo este elmondása szerint többet ivott a kelleténél, meg még Bajor Iminél is, de egész jó ütemben tudtunk haladni, már amikor én nem kezdtem el nyavajogni, hogy fáj a vállam. A Dunát én még ilyen alacsonynak és tisztának nem láttam, vagy nem emléxem. Kacsák megnottek, sirályok meg nagyon meghíztak az alacsony vízállás miatt felszínre került kagylóknak köszönhetoen.

Kagylóhírek: A Duna ismét katasztrófális szint alá süllyedt, és a megszálló sirály hadak a védtelen, ártatlan kagylótársainkra támadva napok alatt többszáz társunkat fogyasztották el különös kegyetlenséggel, hidegvérrel. A következo képsorok a Duna parján készültek, a nyugalom megzavarására alkalmasak, kérem vezessék ki gyermekeiket a TV elol.

Sirályhírek: Az augusztusi aszályból következtetheto szerencsés Duna vízállásának köszönhetoen az idén ismét nagyszeru kagyló termés betakarítására volt mód. A kiváló fogás lehetosége nagyban megnoveli zsirháztartásunk készleteit, ezzel is könnyebbé téve a felkészülést a télre. A hatalmas fieszta képeivel zárjuk adásunk, köszönjük, jóéjszakát.

Végén persze a mexokott hekk, amirol a fél világ azt gondolja, hogy balatoni hal, meg egy terv, nyissunk hekk éttermet pörgös csirkével a belvárosban. nade tényleg!

hazaérve mély meghajlással tisztelegtem és hosszú idot szenteltem a délutáni alvás intézményének. el se tudjátok képzelni... az arcomon az elégedett mososlyt....

Este vicces volt, a novérem szólt, hogy mayday mayday, 5 gyerekkel van egyedül, menjek át segíteni, a családidegen másféléves Dávidka úgy üvölt, mintha csavarkulccsal csavargatnánk a bal heréjét, nem eszik, nem iszik, végül a folyosón tologattam a babakocsiban. Egy ido után arra lettem figyelmes, hogy kb. ugyanolyan tempóban sétálgat eggyel lejjebb egy fekete öltönyös faszi, ö a telefonját ringatta. A kiscsákó lassabban aludt el, mint hogy öltönyösünk letárgyalta volna a bangladeshi tözsdeügynökével a jövö heti kötésket és short putokat.

ui.: tözsgeügnyökével és egyéb balfaszságok. ezt a postot most hatodszor javítom ki. ezentúl nem alszom ennyit délután, rosszat tesz. :)