Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, augusztus 15, 2004

Torma, Vodka, Sültvirsli

Tegnap óta az történt, hogy valóban ettem virslit tormával, közben kiagyaltam a fenti címet.
Ajvárt ettem, ragasszon össze...
Közben felhívott nővérem, kell e valami. hát igen. márminthogy nem, kösz, de azért rendes...
Zsével beszéltem, megy Dével Dömsödre. mennyé.
Mostam, teregettem, vettem be gyógyszart, anyámmal is beszéltem, meg áthúztam az ágyat, már vagy egy órája a Take a walk on the wild side megy loopra állítva, szomszédaim szerintem a kivégzőosztagom szervezik. Meg az is ment, hogy Small Change got raid on, with his own '38. (Tom Waits)
Jobban vagyok, holnap azért doki, meg itthonhesszelés, bár már ma is gondoltam a Plázs meglátogatására. Kiolvastam a Mario Vargas Losa könyvet, a végére egész jó lett. Mit olvassak? Olvassak?
Mondtam már, hogy Segesvárra készülök? Találkozom Vesnával, aki akar, jöhet velem, szerintem buláj lesz. Megnézzük Dracula várát, megemlékezünk a megemlékezendőkről, megisszuk a helyi páleszt, egymás térdét csapdossuk, hát így és így, de jó hogy újra látlak, legközelebb találkozzunk Amsterdamban, vagy Istanbulban, bárakármi.

And the callgirls say:
Tup tuptutup tutp.