Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, augusztus 08, 2004

Sziget on an' on and off

És akkor felkeltem és találkoztam végre a házaspárral, akiket letanuztam. Dejó hogy megjöttetek! Hoztak azonnal magukkal egy fő nyelvpirszinges német túrista lányt, és valahonnan előkerült még kettő, az egyik pont ott gyakornok, ahol én dolgozom. na nem annyira, csak egy cég. ollé! Na akkor beindul a Budapestbemutatófélnapbangyertekakocsihoz program. Széchenyi emlékút, nézmá fák. fasza, az volt aranyos istenkétől, hogy felhővel kitakarta a felesleges részeket és pont a parlamentet sütötte a nap. köszönjük. sztI. bazilika, andrassy út, opera, hősök tere, H2O ebéd. Itt megfigyeltem, hogy a pirszinges leányzónak zöld szeme van, és van egy kellemes pocija. egy kicsit bosszankodtam, hogy miért nem vagyok már a szigeten, de aztán rájöttem, hogy ma nem is akrtam kimenni. Aztán csatlakoztunk a többiekhez a szódában, most mindenki együtt. De nem énekeltük az all together now c. egészen szar számot.
DD társaságában aztán mégis kimentem, mert ugye van valami nagyonjó DJ aki indiai, de angol, és az mennyire mennyeien übercool. elmaradt. Maradt a Winkler Eldé Jule trio Fekete Kovács Kornéllal kiekgszülve. Kurva szar a hangosítás, de a hangulat gyorsan a tetőfokát hágja, mert kurva meleg van, és tudomásom szerint már hatkor Winkler alapozott. Eddel jót táncikáltunk, vidámság, jövőbe vetett hit, DD addig kinn várt. Na, menjünk haza. Rendőr megfújatott, de nem szivatott. Éjjeli hatos, Szeráj estelezáró klasszikus mozudlatok. És már megint majdnem dél van, Találkozás egy régi egeremmel.
Ja és az utolsó szám a Helló Turiszt volt. Köszönjük.