Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, augusztus 05, 2004

zsuzsi jelenti
Meg Phnom Peinh-bol:
Voltam az uj bevasarlokoszpontban (6 emeletes, es itt van egyedul Kambodzsaban mozgolepcso, igy ez az uj szorakozas, Hasznalni nem lehet, akkora tomeg van az aljara. nezik, hogy a hulye nyugatiak mar megint mit talaltak ki)A plaza mintotthon, csakhogy a farmert 17 usd-rol 13-ra le tudtam alkudni, es meg igy is nagyon jol jartak.A probafulke elottteljes csaladok acsorogtak, es ha kileptem, ujjongtak. A batrabb lanykak odajottek, nyomkodtak a karom, hogy mitol olyan feher. A pasik megbamulnak, deha eszreveszem, elpirulnak. Nagyon helyesek. Az uzletek tagasak, uvegfal, meg minden, de nem ajanlatos sokaig maradni, mert itt is divat a hazi oltar fustolovel, es azt zsenialis erzekkel a fusterzekelo ala szeretik telepiteni.
Szoval aztan, hogy fiuk leleptek, irany Vietnam. Errol irtam mar, jo lenne, ha felkerulne. Cho Du-ban alvas, hajnalban Ming dinasztia alatt alapitottkolostorlatogatasa, szoval csak a szokasos. Itt a masik Buddhizmus van, kinai hatas, APPI BUDA, stb. Voltam uszo varosban, fenykepek kesobb. Mekong, busz, mekong, vegul bereltunk egy 12 fos japan kisbuszt, hogy az milyen jo lesz otunknek Sai Gon-ig (es Viet Nam, mert mindent ku lon ir nak) Illetve volt meg 4 spanyol is, de legkondi, soffor, megfizetheto. Catherinaval (az amcsi csaj)hatra mentunk, hogy berakjuk a csomagunkat a kocsibam de amikor C. felnyitotta az ajtot, egy tyuk ugrott ki onnan, C. visitva jobbra, tyuk visitva balra, C. visszajott, tyukot kergetni kellet.
Saigon olyan (ill. olyan lesz) mintBangkok, itt is van Khassan r., stb. Sok turista, ugyhogy hajnalban nekiindultam, es csak helyiek voltak az utcan. Lattam nagy patkanyt, meg kicsi kutyat, Ugy lehet megkulonboztetni, hogy az utobbin nyakorv van. Az egyik (kutya)nagyon helyes volt, megalltam megcsodalni, mire a gazdija nemzetkozi jelzesekkel hamar tudtomraadta, hogy 2 masodperc alattisteni reggelitcsinal nekem belole reggelire. Ezt elfelejtettem, marmint, hogy nem setaltatni vannak ott a dogok.
Aztan ismet Pp, 10 oras buszut utan. Hatar sima ugy volt Poi Pethez kepest. Vizumom nem volt,ott kertem. Mondtak, 35 USD, mondom 20. 25-ben kiegyeztunk, ismerem mar a dorgest. Lariammal leallok, ugyhogy inkabb be sem szamolok az utolso remalmaimrol. (ez a hatarrol jutott eszembe).
Szolval PP-ben csak az 5 tagu csalad fogadott, Naryek sehol. Egyszerre magyaraznak, (marmint khmerul) en meg bologatok, meg mosolygok. Megfogadom Yuval Vietnamban adott tanacsat:
1. Use your smile!
2. Start to enjoy your trip!

Most ismet Siem Reapban, csak hogy lefotozzam azokat a dolgokat, amit a fiuk jol elhagytak. Katiek mindenkit udvozolnek, kaptam ottszobat, ahol ok megszaltak. Talalkoztam Angkorban 4 magyar csajjal(nezem aa hulye turistakat, olyan lokottek, hogy csak franciak lehetnek, de nem), meg khmer csavoval, aki perfekt magyar, a kulkeren vegzett, most etterme van, onnan jovok.
foly kov
zs



2 Comments:

  • Hat neked aztan kijutott a tutibol, gratula! alkudni vizumbol, eeeez igen! Az izraelieket meg ott egye meg a fene! enjoy your trip!

    exutitars

    By Blogger TKJ, at 12:56 du.  

  • Nekem is tetszett.
    Your everloving father.

    By Anonymous Névtelen, at 6:04 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home