Ceci n'est pas une pipe

szombat, augusztus 07, 2004

Szigetelsőnaap, ami a harmadik

Kimentem hajóval, talkoztam Hajóssal.
A hajón volt még Boros Lajos, meg
Ladánybene énekes, héberes pólóban.

Ami nagyon jó volt, arról hamar eljöttünk (Amorfok), a FLC meg nem énekelte azt, ami nagyon jó.

Egyébként meg a tömeg teccett a legjobban, Ms. Lamenttel az élen, mert ő megmondja a tutit, bele az arcodba. Jól. pogácsa jó. Sziámit otthagytam. Nem való ez nagyszinpadra, kérem!

off sziget: Megjöttek a berlini emigránsok! hurrá!

Találkoztam egy kollégámmal, nézte a sebemet a karomon. Elütöttem egy kutyát szihanuk villben, az kambodzsában van. és a többi? ja, ezek régiek, kapanyomok.
ahha peeereszeeeee. Kambodzsában kutyát ütöttél el, ez meg kapanyom?? lódarázs.
Lehet, hogy a sebeim a legizgalmasabbak?

1 Comments:

  • BTW, Kambodiabol hoztuk. Mi legyen a parazsbansult babosrizs bambusz rudakkal? Kezdenek szorenel peneszedni...

    By Anonymous Névtelen, at 1:29 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home