Ceci n'est pas une pipe

szerda, augusztus 11, 2004

Sziget wrap up es Gemek frotir nelkul

Annyira jo volt a hetfo, minden teljesen rendben volt, igy hat bosszubol szar volt az uccso nap. Ami a lenyeg, hetfon Europa Kiado koncert tobbszorosen is nagyon rendben volt, sose gondoltam volna, hogy latom valaha is oket. Aztan ott alltak, elkezdodott, es sarga inges B urral vegig uvoltve az elso sorokban rajongtunk. Jeeeeenoooooo!!! Yeah. No:

Aztan B ur egyik ismerose, meg a novere. Je, hat egyutt jarunk tai chizni. Je, hat kollega (nagyjabol). Ebbol aztan mulatozas kerekedett.

It's a knockout

Es lett kedd napkozben. Arra szamitottam, hogy most lerantjak rolam a leplet. De barati munkamegbeszeles lett belole, valami kulon penyazt is utaltak, ami mondjuk jol jott, de egy hetvegi nagybevasrlasra kb eleg is. Ja, a ceges horoszkop azt irja, hogy bar eddig nem voltam nyaralni, anyagi helyzetem rendezodik ebben a honapban. Jelentem, voltam nyaralni es kurvara le vagyok egve. Mermivel nyaralni voltam. zarszemet sarlatanok, de hat ennel a cegnel meg a horoszkopiro is kutyauto. (dogbeater not docar).

Dvd haverommal, aki nem mellekesen a szinetrip satorban csinalta este a fenyeket, ittunk 25 eves ismeretsegunkre. hhhihhhetetlen! Ovoda, alt. isk, es azota is kisebb megszakitasokkal hebe hoba. 25 ev, vazze. Ez mar gombocbol is sok, ennek a fele se trefli! Orexunk.
Off sziget.

A minap a mancsot olvasva jott a dobbenet. Curt Cobain 10 eve vette fel a nehai elonevet. egy evvel volt nalam ekkor fiatalabb. O legalabb az orokkevalosagba irta magat. A Fontos c. lapban ket unokatesom is szerepel, meghozza egy szamban. Az egyik ciganyokrol szolo kepriporttal, a masik meg mittomen, cikket irt, meg nem olvastam. En meg? gonzo munkavallalo... na mindegy. Ja es a velem szemben ulo legsulyosabb
kataton idiota lobotom kapott 200.000-et, mert a cegnel beadott egy otletet, ami masnak is eszebe jutott es megvalosult. gratulalunk!

It's a knockout

Macedon ismerosommel, Vesnaval sms-ben azt targyaltuk, menjuk talalkozzunk valahol, hat legyen mondjuk Mostar. oda ne, mert oda o inkabb nem menne, viszont legyen Segesvar, Dracula szulovarosa, vagy Amsterdam. Megallapodtunk, hogy szept 8-13 kozott Segesvaron fogunk hesszelni. Es hogy ezt tetezzuk Gotol kaptam egy levelet, csak ugy, mellekelt egy szamot. Ime a szovege:

Peter Gabriel, Games Without Frontiers

Hans plays with Lotte, Lotte plays with Jane
Jane plays with Willi, Willi is happy again
Suki plays with Leo, Sacha plays with Britt
Adolf builts a bonfire, Enrico plays with it
-Whistling tunes we hid in the dunes by the seaside
-Whistling tunes we're kissing baboons in the jungle
It's a knockout
If looks could kill, they probably will
In games without frontiers-war without tears
Games without frontiers-war without tears

Jeux sans frontieres

Andre has a red flag, Chiang Ching's is blue
They all have hills to fly them on except for Lin Tai Yu
Dressing up in costumes, playing silly games
Hiding out in tree-tops shouting out rude names
-Whistling tunes we hide in the dunes by the seaside
-Whistling tunes we piss on the goons in the jungle
It's a knockout
If looks could kill they probably will
In games without frontiers-wars without tears
If looks could kill they probably will
In games without frontiers-war without tears
Games without frontiers-war without tears

Jeux sans frontieres

Es ha mar a szovegben van egy kinai nev, ami nem ismeros, annak is utanajartam (utanagoogoltam):

[...] On Pao-yu's wedding day, Lin Tai-yu is left alone--sick in bed,
accompanied only by Tzu-chuan. She breathes her last in loneliness, grief,
and hatred, while Pao-yu goes merrily to the wedding ceremony, assuming
that his bride will be Lin Tai-yu. When he finds himself married to Hsueh
Pao-chai, he goes out of his mind.

Es ez allandoan igy megy. Hetfon is szarul voltam, erre kiderul, hogy
tulkeppen o van rosszul igazan. Aztan jobb lett.

ooops, I think i saw a pussycat! poor pussycat! I like him, he's so silly.

Gemek, frotir nelkul.