Ceci n'est pas une pipe

szombat, augusztus 14, 2004

Az életből elcseszett pillanatok 5.

Kedves Naplóm!

Összegezzük. Tegnap a legjobb barátaimnak mondott embereknek végig azon panaszkodtam, mennyire szarul vagyok. Ezúton üzenem nekik, hogy ebből a nagy tömegből, egy, azaz egy főnek jutott eszébe felhívni. Pontosabban Kriszta és Balázs.
A többi mehet a levesbe. Asszem új barátok után kéne nézzek.
A családom aggódósabb fele azzal fenyegetett, hogy feljön Pestre, nővérem, akinek a múlt héten reggel álltam sorba, meg első szavára ugrok, ha kell hajnal 4-kor, azt mondta, hívjak ügyintéző taxit, ha akarok venni egy lázmérőt. Izé. Nem akarok.
Lázasan vásárolni olyan, mint betépve teregetni. A boltban kószáltam nemtom meddig, és közben vásároltam. Vettem ezt, azt, semmi küli az eredményt tekintve (már csak azért is mert elfelejtettem vajat venni, ami nálam szokásos). Viszont közelebbi interakciót sejtetően sokáig néztem az egyes polcokat, felületes szemlélő azt gondolhatta hogy én a polcsor összes termékének az összhatását akarom magamévá tenni, nem pedig az ecetes tormát. A gondolkodás folyamata darabokra hullott és sokáig tartott. Olyan mint elemiben a mondat elemzése, mit állítok? Mit akarok venni? Öblítőt. Melyik sor? második? hogy néz ki? Hát hogy is, mint a többi műanyag palack... ő... egy ideig figyeltem a polcsort, bosszankodva, hogy itt nincs is öblítő. az öblítők előtt álltam. "Halálra fáztam, rőt kályhák előtt". válasszunk megfelelőt. kéket, kokkolínót. és lepergett még 4875 homoxem a képzelet beli homokórán, pont mint egy egyszerűbb win XP művelet során. Ha már homokról volt szó, legyen szó a porról is. Porból vagyunk, porrá leszünk, közben porból eszünk! vettem levesporokat, mert ilyenkor az jó. (jó ám a faszt) Pont olyan íze van, mint az étteremben a levesnek! jé! Fizetés előtt a szokásos para, van e nálam elég pénz? Pickwick kínos percek tea. persze van, kenyeret is vettem, de csak akkor, amikor már én következtem. több ivólevet kellett volna. mindegy. Aztán meg vettem népszabit is, a nagybátyám van benne, elolvastam, mit interjúolt, jóvan.
Aztán beszéltem Mrs Lamenttel, ő is betegecske, de nem annyira, mert ő ugye tud magára vigyázni, de persze ő is a szigeten a portól. Már megint ez a kurva por! ugye. Aztán Zzivel csacsogtam egy jó sokat, budhizmusról, meg a buszok, vonatok menetrendjéről.
ez a blogspot egyébként nagy huncult, az ucsitesóm oldalán jelenleg valami ultrabrutál vadkeresztény térítő szekta oldala jön fel. lehet, hogy ki kéne menekíteni a blogomat innen?
És egyébként, ha már az terjed rólam, hogy olvasok könyvet, elmondom, hogy Maria Vargas Losa Kölykök c. könyvét olvasom ma. Ki. Hát én. érzelmektől, drámai jelenetektől túlfűtött novellák, szépirodalom,de már értem, a dél amcsi szappanoperák honnan gyökereznek. ejha!
Leszűröma konklúziót, ha már úgyis van torma, eszem tormát virslivel. joccakát