Ceci n'est pas une pipe

szombat, augusztus 28, 2004

Életből elcseszett pillanatok 9.

Leszaladtam gyakornokommal vidékre, hogy a költöző boltot megnézzük, meg az új helyet, amit már alakítgatnak szépecskén. hatos út, mint egy nintendo supermario játék, azért hatos, mert ilyen erősségű a pálya. három óra alatt le lehet tőle fárdadni, az biztos. Pécs vicces hely, jó a kaja, jó a kiszolgálás, tiszta mediterránia, ja meg az uccán a csajok is csinosak. Munka letudva, a helyi potentátunkat megkérdeztem, na, hogy tetszenek a változások a nagypolitikában. Komor arccal, mint aki jelentőségteljeset készül mondani, hát ilyenkor az ember ugye nem mosolyog, aszongya én voltam az egyik királyválasztó, mi hárman, a toller, a gyurcsány meg én döntöttük el fél évvel ezelőtt, mint 29-ben, Munchenben egy villányi borospincében.

És te ki vagy? ... lódarázs?? peeeerszeeee

Visszafelé megálltunk a paksi halászcsárdában, hogy a srác egyen jóféle halászlét, de annyira belaktunk ebédre, hogy ittunk egy vizet és jöttünk tovább. Már elmondhatja magáról, hogy volt a paksi halászcsárdában.

Este beszéltem a sárgainges baráttal, hogy hát mulassunk valamicskét, majd gondoltam pihentetem a szemem egy kicsit, és ripsz- ropsz lett este és lett reggel, fél 5. akkor már nem volt kedvem visszahívni valahogy. Jóreggelt kívánok.