Ceci n'est pas une pipe

szerda, augusztus 25, 2004

Reménykeltő nap

Privi

Tegnap este keddeste volt, a szódában voltunk, találkoztam sinyával az uncsitesómmal, MA-val és keddvesével, és még SJ is felhívott, felajánlotta, hogy beajánl a saját helyére, mert ő átmegy egy másik osztályra. Ma is beszéltünk, ma is pozitiv volt, legalább is a CV-met elkérte. Mégse vagyok teljesen elveszve. Vagy ezek csak a padláson keresztül beszűrődő fények, melyek a hiányos cserepeken keresztül, a plafonként szolgáló deszkák rései közt a levegőben szálló port erősen megvilágítva vakítják az ember szemét, de barnulni nem lehet tőle és a leesett kontaktlencsét sem lehet megtalálni?

Szerintetek menjek januárban a Kilimandzsáróra? sokba kerül... Sokat kell rá készülni... nem akarlak benneteket befolyásolni, szal ha igen, akkor priviben megadom a számlaszámom...

És ráadásul az is volt, hogy thai chi edzésen megint vicceskedtünk, és elmentünk utána enni egyet a falafel falodába, és fagyiztunk is és fekete Puntoja van. Kéket már törttem, a feketét még nem próbáltam. Aszongya májusban elmenne Indiába három hónapra, pontosabban India, Nepál, meg hogy is hívják azt a magas hegyet arrafele? na mindegy szal oda. Meg utál dolgozni. én is.

Szerintetek menjek Indiába, meg Nepálba, meg arra a magas hegyre, aminek nem jut eszembe a neve?

Ki nyert ma?

Ha jól értettem kiszavazták kis petyát, maradt Gyurcsika. Nyert egy mercédeszt 4 évre, házat 2 évre, gorillát, meg egy nagy iroda használatát, meg külföldi utakat és egy csomó állami megrendelést nyomhat ki a haveroknak.

Kár, hogy nem lehetett rájuk telefonon vagy sms-ben szavazni, nagyot szakíthatott volna átkozott munkaadóm rajta. Na mindegy, ezt a választást már megnyerték. Vityának.

Végezetül idézet gyakornokomtól:

A cégen belül eluralkodó augusztusi pangásról:
Minden gengszer szabadságon van, ezt nem hiszem el!!!

Egy elszámolt eredményről:
Ez a hiba rossz helyen van!

I like him.