Ceci n'est pas une pipe

hétfő, augusztus 23, 2004

Fene

Elmentem a leleteimért, a sok csomó rövidítés között háromnál lövöm a felső határértéket, asszem kétszer álltam sorba triglicerinér. Infarktus, jöjj velem!

Ma egész nap kurvául fájt a kobakom, ez jól behatárolta az egész napom Egyetlen örömöm az volt, hogy Leffe elküldte régebbi leveleimet még maciból, feltettem őket, lehet olvasgatni. Vesna írta, hogy mennek januárban a Kilimandzsáróra, ezért most a segesvári tali elmarad, de menjek velük, felmennek a csúcsra, 5800 méter magasra. Menjek én is. Mától kezdve 25 kilós csomagokkal fogok rohangálni, megnézetem a tüdőmet, mennyire bírnám asztma ide vagy oda, adjak ki legalább 2500 eurot, hogy aztán mittomén az alaptáborban kiderüljön, hogy beborult, nem megyünk sehova se. Kambodzsát bevállaltam, ezt annyira nem. Egyszer egy nyugisabb nyaralás is jöhetne.

Ma is csak szarakodtam a melóban, a nagyonjó az volt, hogy kapott a főnököm egy hivatalos levelet, szóljon rám, hogy a céges kocsival a tűzoltóság felvonlási területén parkolok és ezzel akadályozom a katasztrófavédelem munkáját, sőt a céget büntetéssel fenyegetem direkt, mert a biztonsági szolgálat kérésére sem álltam el. Írtam egy levelet a főnökömnek, hoy oké nem állok többet oda, de a kutya se szólt. Azt gondolom, hogy egy cégnél erre idő, pénz, energia van, akkor ott a felét ki lehetne rúgni. Egy osztályvezető aláírásával, ügyintézővel erre ideje van egy osztálynak?

Bár ennél a cégnél az is megtörtént, hogy egy bizonyos eszköz támogatását végző osztályt nem szűntettek meg fél évig, pedig már olyan eszköz nem is volt egy darab se. Titkárnőstül, vezetőstül, kollégástul, fizetésestül és nyomtatópatronostul nem tűnt fel senkinek se.

A számláló elég szép számot mutat, de nem jönnek a kommentek, még az új arculatra se.- Valami nem gromek.

Tegnap átmentem az izé sárga ingeshez, utánfutója jelenleg majd megmurál a szénanáthától, de jót dumcsiztunk. Kell ez. Kaptam egy palaclk macedón bort is, szóval I have to say it was a good evening. Viszont a macskától nekem is megindult a taknyom.

Már nem érdekel a kormányválság, lássuk, ki mit lép. Hajrá kézis lányok, éljenek a diszkoszvetők, a vizipólósok!

Elolvastam. szürke. Ezentúl akkor bloggolok, ha van valami mondanivalóm, vagy mi.