Ceci n'est pas une pipe

szombat, augusztus 21, 2004

Az életből elcseszett pillanatok

Gusztushúsz tömeg, tinédzser csákó a másiknak:
Ájlávjúúúú meg a faszom tuggya, ezek a számok mentek

Másik kopasz tinédzser csákó:
Nemistuom, hogy csak a pénzér maradt velem?

Ezt nekem mondták, bele arcomba:
Az emberi ostobaságnak nincsenek határai, gondolom nem kell megmagyaráznom
K Úr nagyon helyénvaló kérdése: Mondd, te melyik oldalon állsz?

Tüzijáték után a csendben egy hölgyike kedveséhez:
Mér nem tapsolnak, ha vége van??

Ezek után felüdülés volt beesni egy HB-be, melynek pontszáma, ha talajgyakorlatnak vesszük 7,934, sajnabajna nem volt megfelelő az egyensúly. Itt az is megtörtént, hogy a tbc-s ismerősöm letörölte arcát miután puszilkodtunk. hát ilyent! Jó, csak mert én Kambiból hoztam Maláriát, sárgalázt, Bugopestist, meg esőkabátot, még nem kell így szegregálni.

Ami egy kicsit keser, hallottam egy családról, aki ma kvázi ünnepi ebédnél felállva, borral koccintott arra, hogy Medgyessy miniszterelnök bukott. De Kiss Péterre nem ittak, még málnaszörppel se.

Viszont láttam Bessenyeit repülni, tátva maradt a szám, mégha harmadik is lett. Megnézem, mi lett az olimpikonjainkkal.