Ceci n'est pas une pipe

szerda, augusztus 18, 2004

A Munka meleg-hideg frontja

Szar került a szusiba, nem jönnek a darabszámok, a tervek, jönnek viszont az ötletek, az elgondolások, nagyon jó megoldási tervek, dokumentumok, feljegyzések. Na mondjuk épp ideje volt, hogy elmenjek betexabira. Ez nem egy város Délkelet Maláriában.

Szal az van, hogy a táblázatban a vonal nem akar meredeken fel, csak olyan pompomosan, fel, le, fel, le, ahogy a piaci szellő mozgatja az ágat.

Tehát:

A Marketing a hibás! Kell reklám, kell helyi jelenlétnek fokozása, kell Horty Party városi falunap Szily Katalin beszéddel, kell csokisütifagyi, meg fokozott támogatás és kell még minden meg egy búgócsiga, de rögtön!

A fenti fölsorolást egy fasza kis dokumentumban továbbküldték az felsőbb szerveknek, hogy majd jól megcsinálom én, és ahogy kell, bedátumozva, felelőssel. Elfelejtettek nekem szólni, hogy a nagyszerű ötleteiket nekem kell megvalósítani. Meg úgy egyáltalán a feladatokról is. Namármost az ötletek nagy része onnan jön, mint ez a mondat:

"Ellenőrizni kell nem-e XXX készüléket...."

A másik ügyeletes sztár meg suksüköl, mintha fizetnének érte, de írásban ám és nem holmi keresetlen emilekben, a lófarát, pecsét aláírás, ahogy kell. Karakterkészeltet nem tűrő gondolataimat nem részletezném. És nem az a legnagyobb baj, hogy suksüköl, hanem hogy tévedhetetlenség lila köde ül az arcokon, pedig még annyira se tudnak helyesírni, mint ami egy érettségihez kellene. Én se vagyok egy nagy volumen magyarból, vagy a szakmából, de legalább én kérdezek. (meg kérdeznék, de egy árva továbbképzésre még eddig nem sikerült küldeniük, ez most más lapra tartozik).

Íme a slusszpoén:

A főnököm az az aranyember, aki ha kellene, vagy Mexikóban van, vagy Szlovéniában pecázik, vagy az adrián vitorlázik, esetleg nem elérhető, mert fontos dolga van, szóval őurasága felhívott, hogy adjak activity reportot, hogy állnak a fentiek! S miért nem jelentkezem be RAS-on a cég e-mail rendszerébe? (ő nem igényelt nekem ilyen hozzáférést pedig én kértem)

nem lesz nehéz dolgom, legalább.


Az utolsó negyedéves prémium a fizetés 3,92%-a, amiről fent említett főnököm személyre szóló emilben értesített mindenkit miután szóltak neki,hogy nem kommunikálta milyen jó a zigótáknak, hogy külön pénzt is kaptak. Hogy ezzel miért borzolják a kedélyeket? nem értem