Ceci n'est pas une pipe

hétfő, augusztus 16, 2004

Az életből elcseszett pillanatok 6.

Szerelmem a körzeti orvos!

Na csak azért, mert ezt a számot a férje írta Csuka Mónikának, aki, mármint a férj, a körzeti orvosom. Íme, a vizsgálat:

Jöjjön kedves macedón, miért jött?
Hoztam pár dolgot.. Összeszedtem egy sziget betegséget, fáj itt, ha mély levegőt veszek.
Óh hát páran már jöttek Sziget óta, adok egy antibiotikumot, Marika (gyógyszer neve).
Meg kimaradnék két három napot.
Peeeresze, nem gond, de akkor már 20-ig, nem, hát péntek úgyis szabad!
Tessék, a recept, aztán jobbuljon!

Ennyi. mire feleszméltem már a patikában álltam.

A keddesti bagázsból fél évre kimarad Dé és B neje. Ausziba utaznak, meg Thaiföldre.
De szar nekik, na! Jó utat! Cale Felides!

Zsé Phnom Penh-ben nem csinál semmit. Ha ez így marad, leharapom a bal fülét és ezt veheti nyugodtan fenyegetésnek. Tegnap beszéltünk vele, arról szólt a történet, hogy mozdujjá má ki. Hát te! Na mindegy értem én hogy villamosság, na de mi hajcsa! Az édesvizi delfineket kéretik megnézni!

Egy ideje nem beszélek Réjjel, mert másodszor is anyázott, ami ugye nem komilfo. Ezek után tennap este aszongya, menjünk szódába beszélgetni. mondok ok, indulok. És lett háromnegyed 11 nincs sehol, sms. hív. Jahogyőnemishittenemvótazmegbeszélve. aha jóvan, méjbinextájm.

Kikkel vagyok én körülvéve? Ezt érdemlem én jó uram? (ezt vaze,meg az antibiotikumot)