Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, augusztus 19, 2004

Mittomén, cím nélkül

Kiderült a nap folyamán, hogy nem lehet engem kiismerni, meg hogy mások máshogy emlegetnek. Egy köcsög vagyok, aki heccből kicsinálta Viktort az, ex-gyakornokot. Lehet velem mindenről beszélni, akár ex-pasikról is. Nem lehet velem semmiről se beszélni. Megviselt Macedónia. Egy szent vagyok. Átlag 38 másodpercet lehet velem telefonon beszélni. Ettől teljesen függetlenül aztán bejelentkezett Leffe, hogy rég beszéltünk. Na, mondom magamnak, szakított. És tényleg. Hogy rég dumáltunk. Na igen, mondjuk azóta se változott az én státusom, ő meg már megint dobott egy pasit, esetleg fjordítva, mittomén. több, mint 20 percet dumáltunk a parkban, mármint telefonon.

A legjobb az volt, hogy elmentem taichizni, kedvesen mosolygott!!! hurrrá! csak el ne baltázzam, ugye.

Aztán lakásnézés CSillel, az apja lakását kellett megnézni, tök sötétben. Az jutott eszembe, hogy a pár sarokra lakó exem lakására nagyon hasonlít ez.

Este plakátkiállítás, némi tárlatvezetéssel. Vicceske volt, de a 10 emberből egy se akadt, akivel vacsizhattam volna, így egyedült törököltem, kifelé összefutottam Bonifáccal, dumáltunk, milyen volt az evezés, miazmás.

A plakátkiállításon felmerült két ötlet. egyik (nem enyém) hogy hozzunk telefonfülkéket az unió összes országából és szereljük fel valahova őket egymás mellé. A másik, hogy egy csomó ország különböző utcai lámpáit állítsuk ki egy-egy sarkon, írjuk rá, hogy melyik ország.

Holnap megyek a vizsgálatra, labor. Na lássuk, mit szedtem össze az évek során, meg Délkelet Maláriában. Holnap talán tali Rey-jel.

1 Comments:

  • bizonyára senki nem volt! csak kertipartira jöhettél volna vacsizni!

    barna inges.. izé sárga csillagos... izé sárga inges

    By Anonymous Névtelen, at 5:46 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home