Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, augusztus 22, 2004

Az ágyban bloggolás veszélyei....

Ez a bloggolás, ez egy ördögi métely. azon kapom magam, hogy régebbi postjaimat olvasom. Erre rá lehet kattanni, mint a fűre, meg az álmokra. Nem fizikailag, csak lelkileg.

Hova lett az a Graham Greene könyv, amit olvastam? Tegnap este mosolyogtam magamban, mert van benne egy novella, amiben a friss házaspárból a feleség a társaságban mindig gyengeségre, fáradtságra panaszkodik, majd a férj felajánlja hogy hazaviszi. A kapun túl meg már hangosan nevetnek és szaladnak haza.

Ma PUF-fal kezdtem, nem is szeretem, de mindegy, A szerelem elköltözött kis szigetről nagy szigetre. Aztán gyorsan átálltam Keith Jarrett-re, Köln Koncert, szép zene, jó zene. Te jó ég, ha netalán becsajozok hallgathatok-e hangosan zenét, ha kedvem tartja? :)


KIVEL LEHET ÜVÖLTENI, HA A KURVA INTERNET AZT ÍRJA, HOGY CANNOT FIND SERVER index.hu
KURVA DÜHÖS VAGYOK!

De tényleg, már 10 perce nyomogatom a refresh gombot, nem találja se bloggert se az indexet, a nagyonjó gomobok eltüntek a bloggom feltöltő oldaláról, nem tudok linket beszúrni.


A fentieket kb másfél óra internetezés után írtam, aztán rájöttem, hogy ha az ember a laptopot az ágyban, a gyapjú takarón tárolja, felforr az agyvize. Most lehűtöttem, és láss csodát műxik. Elővettem a wireless klavit, a gép a tálaló asztalon, nothing can stop us now!