Ceci n'est pas une pipe

szerda, augusztus 25, 2004

2 levél

13:10

Cimzett: /TANULO/TEMP/
Masolat: /LU/
Targy: Valasz: Arcimkek rendelese

Kedves Gabor!

Az igenyt jovahagyas vegett L. nak megkuldtem. Elotte en is egyeztettem Erikaval.

Üdv: Eva

14:02

Cimzett: /TANULO/
Masolat: /LU/
Targy: Válasz: Arcimkek rendelese

Kedves Gabor!

Az igenyt jovahagyas celjabol L. fele tovabbitottam. (El is egyeztettem Erikaval)

Udv. Eva



Szal az történt, hogy az egyik kolléganőm bár nem vette be a kavingtont és kétszer is elküldte ügyanazt a marhaságot, de egy óra leforgása alatt megtanult magyarul. (végett- céljából)

Egy másik kolléf meg felhívott a sajtóosztályról, hogy van-e x típusú szóróanyag a boltokban?
-Nincs, június 5-ig minden hasonlót kidobtunk, nagyon szigorúan vettük a váltást
-Jó, mert ha esetleg lenne, írnánk egy e-mailt, hogy dobjátok ki.
- De nincs.
- Igen, de ha mégis lenne... Mert hát ez nem olyan tipikus, hogy feltűnjön.
- Nem is volt a boltokban ilyen, de ha lett volna is kidobtuk volna.
- Igen, ez örömhír, mertpéldául tudom, hogy a másik területen van belőle bőven és nekik írunk egy e-mailt, hogy ezt már nem lehet használni.
- Nálunk nem volt, csak pár db. de azt is elosztogattuk június 5 elött. Mi szigorúan vettük a határidőt.
- Ez nagyon helyes, mi is, de azt gondoltuk, hogy nem kell rögtön kivonni ezt a szóróanyagot, csak hát most már viszont eljött az ideje, hogy bevonjuk, mert most már nem lehet, viszont ebben az évben már új nem lesz, csak jövőre...

és így tovább.

Megnéztem, hat és fél percig magyarázta, hogy szedjünk be egy szórólapot, ami nincs is nálunk. És még azt mondják, hogy Maciban volt zsír a cégen vastag. Azok legalább pincérek voltak, hoztak narancslevet, meg kávét, ha kértünk és illedelmesek voltak és nem rabolták az ember idejét. Dögöjjek meg ha értem...