Ceci n'est pas une pipe

péntek, augusztus 27, 2004

Moziblog

Blogolas moziban.
Ma kuldott egy levelet nekem a posta. Velem a posta levelez. hehe. Azt irtak, tisztelt holgyem/uram, a fovarosban kihelyezett levelgyujto dobozban talatak meg a szemelyes irataimat, melyet ezennel mellekelnek. alairas pocset.
A negy eve ellopott brieftashnimbol a TAJ kartyam volt benne. se szemelyi, se semmi mas. kivancsi lennek, miert nincs tobbe szuksege a tajszamomra.
Most epp a makulatlan jim carry ragyogasa megy, jegen fexenek. egesz este tegnapra gondolok meg a holnapra. az utobbi attetelesen, az elobbit nem annyira. tetszik. marmint tenyleg. megnezte eztet, de egyedul. jartam en mar egyedul moziban, akkor meg nem volt olyan telom, amin gepelni lehetett volna, de akkor meg lekotottek a mozik. utoljara vagy fel eve volt ugy, hogy hozza se nyultam ehhez a vacakhoz moziban. asszem jarkalni kene, vagy fozni kozben.
Jim, jim, mi a fene? na jo ,most nezem egy kicsitt! nekem mindenrol az jut eszembe. marmint a vilag vegeig c film.
dining dead? ez jo.
(a film 1/3-tol nem tudtam nem odafigyelni, a vegere megnyult az arcom) Oscart neki.

1 Comments:

  • Csoda, hogy a melletted ülő ember nem akart lecsapni amiért világító képernyővel zavarod meg a moziélményt! Amúgy a film érdekes módon tényleg jó.
    A TAJ kártyának meg örülj, lehet, hogy aki eddig használata meggyógyult bűvös erejének köszönhetően. Hullák nem dobálnak TAJ kártyákat a levélgyűjtőládába. Vicki

    By Anonymous Névtelen, at 4:42 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home