Ceci n'est pas une pipe

péntek, március 24, 2006

parttalan szabadság, vágy

Betettem egy vesszőt és most mennyivel jobb, nem? de szerintem így sincs a világon semmi értelme. tota w-t olvastam, vicces, szomorú. Baszki, ha ezt írja, akkor ez tényleg van. Akkor inkább Bukarest régi városnegyedein keresztül ballagok az irodába, vazze... Tegnap első látásra sem teljesen fajmagyar Robival csatlakoztunk a székely csapathoz egy vizipipázásra, az első 5 percben az arcukon űlt az ilyen-magyar- nincs- is-szikronizált-amerikai??? összezavarodás, de aztán minden simán ment, még Salsa partira is sikerült beesnem, én az öreg szivaros kubait játszottam, hát csak nem gondoljátok, hogy ritmusra rázom a csípőmet üzenetet próbáltam sugározni, pöfékeltem, és közben az ágyra gondoltam, 17 ágyúval és 35 árbóccal. vagy mi.
Aszongyák jó nálam. mármint nálam nálam.