Ceci n'est pas une pipe

kedd, március 21, 2006

balfasz

Aszonta a lakást kiadó faszi, hogy sose zárják az alsó kaput. Kollégákkal kifelé menet az egyik megjegyzi az ajtón kiírt papírra nézve. Hm, te nem tudsz románul. Amikor visszajöttünk éjjel 3 kor, a kapu zárva volt. A kulcs meg a lakásban, minek is, sose zárják, ugye...
Az erkélyajtót nyitva hagytam, hogy legyen egy kis szellőzés, idő jó, mérisne. Másnap hulla fáradtan hazajövés után Highlandert játszhattam a hálószobában, tizedmagammal. Én maradtam élve. Csak úgy ropogtak a kitinpáncélok, mint a nedves tüzifa.
A nagy csata után kb éjjel egykor úgy döntöttem, azért mégse az ágyon, a kanapén alszom a másik szobában. Beállítottam az órát. 5:50-re, 6:50 helyett.
Ez már csak a reggeli kávé után tudatosúlt bennem.
És még azt is hagyom, hogy átbasszon a taxis, mindegyik tesz egy tiszteletkört a környéken, így épp beleesik még egy dugó. ez szar érzés, de csak 70 Ft körönként.
Holnap oktatókat oktatok. Hogy azt hogy kell csinálni?