Ceci n'est pas une pipe

szerda, április 13, 2005

Két nap a Mecsek közt

Megjöttem, túra kiszívta belőlem az erőt, mint bogárból a pók, kollegák picurkát zsidóztak, aztán finom utalásféle képpen kóser szilvát rendeltem a kocsmában, és mindig megkérdeztem az étteremben, hogy ugye nincs benne disznó. Struccpolitika, de legalább előttem ne. Az autópályán hazafelé 160-nál egész jól aludtam, kicsit rázott az autó, ilyenkor lassítottam.

annyira fáradt vagyok, bementem az épületbe, közeledtem az öltöző felé, de már nem mentem be, nem mentem edzésre, sarkonfordultam és hazajöttem.

Egy zigóta sakkpartnere lehetnék. Ha egy kicsit tehetetlenebb lennék, ki kéne ültetni engem a kertbe és hetente locsolni. Amerkia és Európa közti hasadék nagyobb intenzitással tágul, mint a pupillám. A küszöb lépett át rajtam.