Ceci n'est pas une pipe

szerda, április 06, 2005

Tudatmód

Mostanában a gonzóság maximum azt jelenti, hogy fasza fáradt vagyok, amikor eljutok a blokkolásig. A tajcsi most tök jó volt, a jófenekű lány tartotta, kimentünk a suli udvarára, aszfalt, mezítláb. Egyszercsak betoppant egy csapat csávó, huszonegynéhány, hogy akkor ők most tajcsiznának. Úgy néztek ki, mint egy komplett reklámügynökség. Az év első breezerét kortyolom, pénteken DJ leszek egy temetésen. Királyhágó out of the widow. asszem ezzel mégse kéne viccelődni, este e Celestine vagy Constantine c film szakmai bemutatóján voltam, zörögtem, szar volt, azazhogy sablonos, démonos, kienu reeves-es, feszületes, felszínes, kifelé meg a hír, hogy pénteken temetés, én szolgáltatom a beszéd helyett a zenét. Mahler IV-ik.

Elég sivár, vettem vajat.