Ceci n'est pas une pipe

hétfő, április 11, 2005

Nagydorogi könyvtározók, szevasztok!

Valaki Nagydorogról, a könyvtár IP címéről olvasgat engem. Én inkább ajánlanám a könyvolvasást, ha már ott vagy. Bocsika.

Ma egész nap mások munkáját dagasztottam, de értéket nem teremtettem, csak olyan szigorú számadású űrlapokat töltöttem ki, amit le kell küldeni debrecenbe, ott ellenőrzik, rögzítik itt meg ott, aztán elteszik. Ettől persze senkinek nem lesz jobb, csak a papírhalom nől, növexik.

Holnap ottragadok Pécsen. jövő hét hétfőn meg Egerben. Na az lesz az überdurva, partnertalálkozsó. brühahaha, susi, aranykarkötő, céglogós tréninggatya, izzadtságszag, tervteljesülés, megalománia diszkrét bája, zsíros szürke zakók, prosztatarák illat, pszichopatikus lábremegés, pincér, még egy sört, SZOT üdülő hangulat, konkrétba menés, jól állunk, de már a jelek mutatkoznak, hogy össze kell szedjük magunkat, terv még nem lett kiadva, de el vagytok maradva.