Ceci n'est pas une pipe

hétfő, április 11, 2005

Kretek

Egész hétvégén nyomás volt rajtam, ami vasárnap estére lazult, most már jó nekem!

Megtaláltam a kreteket, szívom, felénél nagyon dühös lettem magamra, úgy nyomtam el, mintha vaddisznót döfnék le. Merhogy kiskoromban rettenet asztmás voltam és össze vissza kezeltek, amíg el nem jutottam Gegesy- Kiss Annához, aki évek hosszú munkájával összerakott, szikár, középkorú nő volt, mindenkinél lelkiismeretesebb orvos, egy angyal, na. Ő mondta nekem, ha dohányzol, meghalsz. Pár évvel később Olaszországból fejvesztve rohantunk haza atyámmal,* éjjel Bécs mellett már bejött a Kossuth, pont akkor kapcsoltuk be, amikor a következő műsor kezdődött, Gegesy- Kiss Annára emlékeztek, rákban halt meg.




*(nem, nem az Utolsó vacsorát hoztuk, csak megfeküdte a gyomrunkat jóva?!)