Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, április 10, 2005

Vatta Hekk!

Ismét itt a tavasz, rügyeznek a fák, nyílnak a hekksütödék, hosszabbodnak a nappalok, rövidülnek a szoknyák, lehet menni uszodába, szigetre futni, bátrabban öltözködhetünk, visszaüt a nátha, de minket ez sem zavar, fellélegezhetünk! Hát szokni kell a jót is.

Egész vasárnap kóma vagyok, vagy mi. Szüleimmel rákot ettünk és a Westendben bókláztunk. Csodálva nézegettem a Lancia Y-t, amit kiraktak egy parfümboltban, gyönyörű darab.

Tegnap voltam dokumentumfilm bemutatón, amiről elmondható, hogy a téma jó lett volna (ezzel is jelezve, hogy mi a véleményem), vágó narkolepsziás lehetett, a riporter rendező, bár családi jóbarátunk, érzésem szerint úgy mutatta be kőszegi tábor történetét, hogy nem lehet egyértelműen eldönteni, a riportban szereplő leventék mennyit hazudtak össze, szerintem nem is egyértelmű mindenki számára, hogy bizony hazudtak. Az egész 70 perces anyagban egy olyan mondat hangzott el, amitől a plafon megrepedt:
Szabadon idézve: "a munkaszolgálatosok, eleinte jó erőben voltak, dolgoztak, nagy volt a fagy, hát akik megbetegedtek, munkaképtelenek voltak, azokat betegállományba tették. De erről nem szívesen beszélek." És még ekkor sem kérdezett vissza a riorter, betegállomány? az mit jelent? mi tudjuk, hogy golyót jelent, de érti-e ezt mindenki?

Áh ,mindegy, legalább megint egy jót dumáltam a nővéremmel, az jót tesz.

Ma van a legkedvesebb Sógorasszonyom születése napja, az én istenem áldja meg és adjon neki hosszú, boldog életet!

(na, ezt is letudtuk :)