Ceci n'est pas une pipe

péntek, február 11, 2005

Elindultam egy úton..

Ma havazott egész hajnalban, reggelre meg esett az eső, a franckarika fog felmenni síelni, meg már a bérletem is lejárt, szal Papírkutya voltam, vagy nejlonkapitány, ahogy gondolod, de én maradtam lenn. Aztán nagy elhatározás született, menjünk kirándulni. És akkor elmentünk kirándulni és láttuk, hogy ez jó! Közben ezt dúdoltuk, főleg, mikor már másodszor jött velünk szembe ugyanaz a sífutó párocska, nem voltak öregek, áh, csak mögöttük egy fekete leples földművelő loholt, szénabetakarító kéziszerszámmal a vállán. Ja, persze a dal:

Indulj el egy úton
Indulj el egy úton
Én is egy másikon
Hol egy mást találjunk
Egymáshoz se szóljunk

Aki minket meglát
Mit fog az mondani
Azt fogja gondolni
Hogy idegenek vagyunk.

Idegenek vagyunk
Szeretetet tartunk
Ahol össze gyűlünk
Ketten szeretkezünk

Az bajom van véled
Sír a szívem érted
Sír a szívem érted
Majd meghalok érted.

Szal ezt. 5 fok van, melegünk van, holnap megyünk haza, előtte talán salzburg, kiváncsi vagyok mire megyek haza...

1 Comments:

  • Egybe olvasni az egész hetet súlyos hiba volt! Legközelebb finomabban adagollak magamba.

    By Anonymous Névtelen, at 6:17 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home