Ceci n'est pas une pipe

kedd, február 08, 2005

Slope down!

Most is dúrvába nyomom, viszont egyre ritkábban csap ki rajtam a porcukor. most délután a hegyről lefele buckákat, jégtáblákat már nem láttam, mert sötét a napszemcsi, így aztán erezd meg, durr bele, jöttem, mint a fosós meszes. oszt jóvan. Bár csak úgy tudnék síelni, ahogy síelek. Volt egy mérőműszer is, 58,valamivel jöttem le, de tudom, hogy máshol mentem gyorsabban is. szal felírhat a rendőr.
Zene: Icc dö fájnal kauntdaun. ÉS ami a legdúúúrvább: Örömóda németül hamisan, de sramlizenésítve. Jobb mint a galambos lajos. végén léggitároztunk rá. Ja és megint a jó formámat hozom, fél négy óta fenn vagyok. mármint reggel. és nyikorog az ágyam, szal nem túl tisza, amikor nem nappal van. Ma bekentem magam nivejával! Láttam a mentőszánt, inkább itt temessenek el!