Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, február 10, 2005

Glacier

Egy többszáz méter magas oszlopnélküli 70 személyes kabinnal mentünk fel. És nekem közben persze az amerikai pilótán járt az eszem, aki az F16-ossal levágta a kötelet... Mindegy, mindegy, tényleg nem akarok ilyen nagyon rossz kezdéssel indítani, de ami a szívemen az a szánom. kezdjük elölről, koncentrálás! Ja, igen, nem volt ma zene, pontosabban csak én üvöltöttem néha, hogy
"van egy kék tó a fák alatt,
ha beleteszem lehűti a lábamat,
szájber gyerek kérjél bocsánatot,
nem mutatom meg a kacsámat ott..."
so much about music...

Ma gleccsersízés volt, amiről azt gondoltam, hogy valami nagyon nehéz dolog, de a pályák könnyűek és kevesen vannak, (a pályák és a pályán a léces népek), viszont erősebben süt a nap, és fokozottan dübörög a szél és nagyon gyönyörű a kilátás, és vannak gyapjasvarjak, meg még mittomén mi, szal merőben más, mint a sima (buckás) sípálya. Tök szépen szlalomoztam, jobbra, balra, jobbra balra... mint a nagyok, még a pályáról is lejöttem, de csak egy kicsit. Nem teccik.
Ma lejárt a bérletem, holnap, ha lehetne bemennék a Salzburgba mer a sznobériát is etetni kell, meg fogyjon az a mócártkugli, ugye. Gözgombóc szar. Leves szar.A többiek jelenleg szaunáznak. Ez jár mostanában a fejemben:

- Internet
+ Cabernet

Többet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki a lélegeztetőgépem!