Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, szeptember 26, 2004

Bad taste party

Miután megvolt a nagyonkönnyű böjt, a Lenhossék utca sarkán lévő boltban vásárolt császárszalonnával búcsúztattuk a zsidóság egyik legszentebb ünnepét. Kakaóval, tojáskrémmel. Ezek után találkoztam Mrs. Roosvelttel, megtekintettük a Balázs Elemér grouppot, vettem Szabo Gabor CD-t. Na az vicces volt. Végigmentem a CD pulton, mint a magyar vándor, és kitettem a Szabo CD-t, hogy majd kifizetem. Erre oda jön Babos Gyula, nézdegél, kezébe veszi a CD-m nézegeti, forgatja, járnak a kerekek, az eladócsávóval már mosolyogtunk, most mi lesz, hát egy élő legenda kezére már nem csap rá az ember, hogy aszongya, takaroggyá má a rákba, vazze, köcsög, hát az mán az enyim! végül letette, megkíméltam az életét. Kissé hideg lett és átmentünk Mrs R. által javasolt Bad Taste Partyra. Hűű. Volt részegen alvó ember, hányásszag hányás nélkül (pedig a Micimackóból tudjuk, ahol döngicsélés van...) és Dr. Watson sapkás csávó, aki a shieldjében tartotta a füvescsomagot. Folyton rosszabbnál rosszabb számokra örjöngtünk, a csajok valóban kitettek magukért, olyanok voltak, mint a szarvasi óvónőképző individualista végzősei május elsejei felvonulásra készülve 1983-ban. Ez az év is jól kezdődik, éjjel fél négy van, vizipipázom, bloggolok, pedig 11-re már kinn kéne lenni Szentendrén családi lovagláson. Mindegy, nővérem úgyis hoz egy liter tejeskávét, majd azt iszom, ragasszon össze.

Asszem megtanultam üzembiztosan összerakni a vizipipámat, ez két év után nem kis eredmény! Ja és a SZabo GAbor CD pont olyan jó, mint amire számítottam. Még jó, hogy Babos nem nyúlta le...