Ceci n'est pas une pipe

szombat, augusztus 28, 2004

hetvege, homeboy hangulat


Korareggel keltem, de errol mar irtam, mint lenn. aztan tenyleg elkezdtem
valami program utan nezni, persze csalad lett a vege, noveremmel, sogorral
es a legkissebik uncsiocsivel kimentunk a pecsaba.
Elindultam lefele, persze csoszogasomat felismerte szomszedasszonyom,
kiadta lakasat, 7-ik honapban van es elkerte a porszivomat. Az utcan ket
ismerossel is talaloztam, csacsogtunk, igazi homeboy hangulat
Az uncsiocsi kiccsako nyominak hiv.
Elmenoben lattunk egy lelegeztetogepes tolokocsis not, a kocsibol vettek
ki, epp atkotottek az autoban levo lelegeztetorol a mobil lelegeztetore.
cigarettazott. holnap evezes, vagy csak bicikli, mindegy,
csoportfoglalkozas, jo lesz ez.

jeleneg a legnagyobbik a kishaz ablakan dobalja ki a kerti butorokat,
muanyag jatekokat,a legkisebbik ugy visit, hogy meglazultak a csavarok a
vasuti talpfaban. Es felebredt a noverkem. Irany az unokatesom gyerekenek
szulinapi partijara, az se lesz kispalya...

1 Comments:

  • Milyenszép lettaz oldalad!
    Amőgy birrom azilyen:
    "Tartalmas kikapcsolódás, töltse szabadidejét szeretteivel a szabadban!"
    szórakozást, amikor a technokrata csakis a telefonjába menekülhet. Ilyenkor nem is bánom annyira, hogy nemtom róla leinstallálni a passzinánszt.

    Tesómékat most látom először gyerekestül Kambódia mézzelfolyó tájai után. (Nővér, sógor, poronty.)
    Mielőtt kimentünk, valaki beleszállt sógor parkoló BMW-jébe. Totálkár. Ezt már nem adja el. Se. Amíg nem voltak itt, lementem a [<--ERKELET<--] a nővérem suzukijával, ami a visszaérkezéskor a házuk előtt azt mondta, hogy mukk, és úgy maradt. Akku bilinycs tört, meg kábel szakadt, csakúgy magától. Aztán most hallom, hogy az egyetlen megmaradt épkézláb járművükbe, az áruszállításra használt WV tranzitba meg bele szállt valaki. Jó lehet ám erre hazajönni ONNAN.
    BMG

    By Anonymous Névtelen, at 5:39 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home