Ceci n'est pas une pipe

hétfő, július 26, 2004

Nezlek teged (uton Kambodzsaba)

Nezlek teged, te nezel engem, nezzuk egymast, mert nekunk most ettol jobb. Nem sokat lattunk ilyet gondoljuk. Rad nem esik, mert folotted a platon ponyva, ram nem esik, mert legkindis buszban azt nem szokas. Mindkettonkon egyenruha,rajtad kek, rajta egyezmenes turista. Lemaradtok egy kapunal. Pay toll here. Tavakk tavak. Folyton
varom, hogy valahonnan a tobol a palmak tovebol hegyesityakos csincsungok bujjanak elo, aztan jojjon egy amcsi helikopter, ami az egesz kepet napalmal szorja be. Hat igen, ram is 6 a Vietnam trauma. Hulye amcsik. Reggel az egyik idiota azzal szorakozott, hogy 2 kajaarussal gyakoroltatta a nevet. Listen!Now together everybody!say it!say it!
na, beertuk a vihart. Megint csalodtam, alig esik. Tennap Ste felmentunk a tetore, megnezni a latkepet. Volt az is, meg haziszentely, ami ugy nezett ki, mint egy kis Betlehem (3 Mariaval, a fiuk nelkul) amibe valaki beleboritotta a taskatartalmat. A szibrocskak kozt felfedeztunk szemceruzat,tukros pudert, koromlakkot, cigit, sot meg 2 angol nyelvu konyv is fel volt ajanlva. Az aldozat: uccsi bontva szivoszallal, banan, talkaban kaja, nyitott foliaval. Szerintem ugy gondoltak, h.a porcelan babak  majd lesetalnak a bahaz lepcsojen, es benyomjai kajcsit. Csak azt felejtettek el szerintem, h0gy 1 labuk van, vagy a 2 torokulesbe van kulcsolva, igy nem kockaztatjak a lepcsozest a pofeses veszelye miatt. Igy max a porcelan haztajik ehetnek a finomsagoubol,amik a ha elott allnak.Nampst kicsit megilyedtem, mert a bangkok elore tabla nem vicces 2 ora buszozas utan.

 

BMG