Ceci n'est pas une pipe

szerda, július 21, 2004

Vekam thoo Lariam kantriaa!

Bassza meg, az elozo 100 sort sikerult az elso mozedulattal toroltem. gratyula,

naszoval az isztambuli repter nem tul nagy, mindenfele nepek jarnak fel, ala es a foldre kopnek. a dyuti friben szerettem volna venni ezt azt, na ebbol az az es az ez pont nem volt. a bankoki jaraton ami hosszu volt es 8-an ultunk egy sorban, csak a reggeli etkezes volt szora erdemes. 10600 m magasan pont akkor volt reggeli, amikor rogos uton jartunk, igy almos fejjel inkabb elszenvedoje voltam a reggelizesnek, mint aktiv resztvevoje. Pont Mint Robert De Niro az Ebredesekben figyeltem gondterhelt arccal hogy lotyog  a team kifele, de a szamhoz nehezen erkezett. Itt a szallas tokre gromek, 1500 ft\nap/fo, vadiuj epulet. eves ivasnal meg megremeg a kezunk, szedjuk a lariamot es keznel van az osszes foselleni. Ja ha mar itt tartunk:

- Megnezem mit ir a Lonely Planet a WC-rol!

A furdoszobaban van egy angol atfolyo melegito, egy csap, es egy angol klotyi felirattal, nem lehet a papirt beledobni. es van egy fenekmoso gumicso is hejes kis csappal a vegen.  

Idoeltolodas? Mi azonnal ataltunk! Es meg egy szo az LP-rol. a boltban 1100 helyi baszomka, viszont 12.5 meterrel arrebb az uccan 250 baszomkaert megvettuk, sot meg jegyzetek is voltak benne, egy amcsi hasznahatta azelott (tobbek kozt).  

Mindenkit udvozlunk!!!

Zs, G, T

1 Comments:

  • óóó, én is örülök, h megérkeztél rendben! berlin majd next time.
    aknákat kerülni, és kupica pálesz minden étkezés előtt-után.
    csók a gyárból

    By Anonymous Névtelen, at 9:45 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home