Ceci n'est pas une pipe

kedd, június 27, 2006

Festőre várva - zagyva poszt

A Zagyva Óhatvant és Újhatvant választja ketté. A folyó 625 méter tengerszint feletti magasságban ered a Karancs és a Medves hegy között, Zagyvaróna határában; hossza 179 km. Vízgyűjtő területe 5676 km2. Szolnoknál torkollik a Tiszába. A festő meg nem jön, pedig várom!

Mint azt már kajakozás során is említtém, a kedvenc barkochba szavam a hajóvonta. A leányanyáról már nem is beszélve, mert azt mutogatni kellett. Majd bele döglöttem. A luppa sziget mellett épül az északi M0 híd. nem örülök. KV 6. de nem eléggé, még. A festő meg nem jön, pedig várom!

Barcsay Jenő, Festőállvány, székkel 65,5x25,5 cm Olaj, vászon. Jelzés jobbra lent: BarcsayMagántulajdon. Mijaza Vász? painters scuffolding with chair. Oil on canvas. Látod! Mondom én hogy vász! nade mijaza vász? Ebből is látszik, hogy veszett a világ. A festő meg nem jön, pedig várom!


Ez a másodfokú egyenlet megoldó képlete és nem is biztos, hogy tudnám alkalmazni. Most épp ez jutott eszembe, gondoltam ezt is leírom. KV mégse 6. Kén-e még 1? A kén: Egy atom kénsav [SO3], 1 kén + 3 oxigén. Tehát levezettük induktíve, hogy csak a buborékos KV6. festő meg nem jön, pedig várom!

1 Comments:

  • Bocs, nem akarok belep.., de
    1. kiszáradt-e a fal
    2. penész? azt is meg kell őlni!

    Hidd el ezt tapasztalatból ...
    én is fizettem már, nekem is fizettek már KÁRTÉRÍTÉST

    Én: 64.000.- körül
    Nekem: 5.600.-

    Megjegyzem nekem szarul kötötték be a csövet, illetve nem kötötték be sehogy. Nem csatlakoztattak 2 árva csövet együvé hogy: immár együttesen vezessék el az én szennyes vizemet. Új építésű összetákolmány....
    ÉS MOST PEREL A MAGYAR!
    Éjjszaka? Nappal csak megd..ni lehet ebben a melegben!
    X.

    By Anonymous Névtelen, at 3:08 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home