Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, június 22, 2006

Bolhás kutya blues

Megint arra gondoltam, hogy arculatot kéne váltani, de a templatek közül nem tetszett igazán egyik se.

1. Ha megtalálom azt a kedves lakótársat, aki kilyukaszototta a bicajomon mindkét gumimat, kakukkosórát csinálok a pészmékeréből, az kurvaisten! Le fogom szerelni a liftajtót!

2. Ha esetleg mégis valaki valami woodoo bábut bökdös, annak a könnycsatornáján keresztül cibálom ki az aranyerét! És aztán összekötöm a cipőfűzőjével is... ezt még át kell gondolni... használhatnám számszeríjnak...

A kocsi legalább már jó, de még valamit cserélni kell benne.

ÉS Még Joni, a Dunakanyar legjobb gitárosa is meghalt. Béke poraira.

Na iszom egy kis jegesteját, tegnap főztem, mára már jól kihűlt, az nyugtassa ja lelkem fenekit!

2 Comments:

  • Hello! Már vártam, mit írsz ma be.
    Most jöttem ide... egy üzemanyag-elszámoló programot kerestem, ..és hát ez az oldal jött ki.
    De tök jó már órák óta itt lógok. Ez hiba. Menetlevél?

    By Anonymous Névtelen, at 11:11 du.  

  • Menetlevél elszámolásos korszakom hál istennek elmúlt, bár ez azt jelenti,hogy sajnos már nem a világ legjobb autómárkája van, tunniillik saját autó van, nem Céges Autó.

    By Blogger TKJ, at 7:27 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home