Ceci n'est pas une pipe

péntek, június 23, 2006

Veeendééég! Veeeeeendég jött!

Muramista, hol a zakóm? ööööhh... mit kell ilyenkor csinálni, hova kapjam a fejem, jaj jaj! Vendég van, csak el ne szúrjam, hát ilyen stressz alatt nem lehet, de tényleg! Benzin, Ali ben Qka, elszámolás, másolásvédelem, menetlevél, alkajida, Britniszpírsz, te jó ég még mit írtam, hogy rámtaláltak? Béla bácsi álljon már fel, olvasó jött, húzzon má arrébb, hát kell a hely itt a kiber térbe, na!

Te tényleg alapos vagy hallod-e, T. ismeretlen! Kisebb pánik hangulat keletkezett, a bangladeshi tőzsdeügynököm eufórikus IT részvényvásárlásba kezdett az olvasottság láttán, reggel lecseréltem a verdám egy új Saab 9 5-re, hitelre!

Az ember morog, meg szar kedve van, erre kap egy ilyen posztot, aztán be van aranyozva az egész napja.

6 Comments:

  • Hello !
    Ez komoly!

    Beírtam, hogy menetlevél és ...persze Altavista, vagy mi kereső, vagy mi...és csakisate blogod dobta ki. Igen én is gondoltam, hogy ez egy olajmágnás lehet. Azóta rád szoktam így este... Van tippem, de ez ugye nem a tíz kicsi néger szigete. Még olvaslak egy kicsit, aztán... talán majd megkérdezem.
    X.

    By Anonymous Névtelen, at 7:28 du.  

  • Kezd elég viccessé válni a helyzet, bár próbálok teljes inkognitóban úszni, örvendek, meg minden, de azér pánik is van, mit írhattam...
    Ja és Altavistát használsz [...] -e vagy? má megbocsássá. nade tényleg. a gugliba beírtam, erre kidobott vagy ötféle ilyen progit. A blogomat persze nem. De nem bánom, örvendek.

    Ja, Max 10 kicsi afroamerikai, jóva?!

    By Blogger TKJ, at 7:50 du.  

  • Kedves Hitetlen Tamás !

    Ha azt írtam altavista, ne a guglin próbálkozz...

    Továbbá, ha a kicsik érzékenyen érintettek volna, megértem, sajnálom. Igaz Christie nem amerikaiaknak álmodta meg őket, de újabban tényleg indiánok...

    Mára elég az izgalmakból...

    X.

    By Anonymous Névtelen, at 9:13 du.  

  • Annakelőtte gugli, hogy megtudtam, hogy aztavizsla. aztán az is, de nekem az se.
    Humor, jókedv, gyermeteg tekintet!

    By Blogger TKJ, at 9:22 du.  

  • OK Ne azt írd, hogy menetlevél, csak azt, hogy menetlevl!
    Jó, hát az embernek kissé remeg a keze, mikor ilyen borzasztóan fontos ügyben jár az interneten.

    Akkor mára megnyugodtunk.

    By Anonymous Névtelen, at 9:26 du.  

  • És tényleg! és lőn! mármint kézremegés. némá, megint betűket hagytam ki, ami azért úgy látszik olvasótábor növelő hatású!
    Mindig tudtam, hogy disgraphia rulez! Tenkjú ólmájti!

    By Blogger TKJ, at 1:04 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home