Ceci n'est pas une pipe

hétfő, november 21, 2005

Távol hazától második nap

vagy hanyadik. egy kicsit kiteszem a lábam, máris alakulnak a dolgok, két vas is igéretesen izzik, lássuk mi lesz belőlük. Ma reggel kb 11 után kezdődött, istenit aludtam, aztán hát igazi falusi élet, a házat megkerülve jüt az ember az alsó színtre, ahol majd a konyha lesz, ha összeszerel(ik, jük, nemtom), a kerti csapból vizet vettem, lett belőle kávé, aztán mint a vártán álltam a kert végében bögrével kezemben és néztem az ezüst hidat a tengeren, a szigeteket, szirteket közben kihült a kávé. kb. fél kettőre vagy háromra össze is szedtük magunkat, idilli, na ez van. tengerparttól kb 30 méterre a tengerben van egy sziget, nagyjából 20-30 házzal, jó sűrűn, azt néztük meg, Sv Stefan, azaz Szentistvánnak hívják a helyet. Pálma és fügefák, a hegycsúcs meg messze van, és kopár. szél fúj, hűvös van, és az autómosóban 6 kiló só jött le. Na persze nem repkednek a mínuszok mint otthon. jó nekem! : )-