Ceci n'est pas une pipe

péntek, november 18, 2005

Sűrű? Na ez a sűrű!

Egy vicc jutott eszembe az emberről aki a feleségével beszélget a halálos ágyán... ott voltál, amikor egy nap alatt megőszültem, ott voltál mellettem, amikor kirúgtak az állásomból, és akkor is, amikor autóbalesetem volt és persze végig a májműtétem alatt is mellettem voltál. És persze megint mellettem vagy, a halálos ágyam mellett. Drágám, szerintem te vagy a balszerencsém! délután a dugóban ezen nevetgéltem...

Szóval ettől teljesen függetlenülma délelőtt a város szélére mentem a lófaszér parasztgyalázásra, délben állásinterjún voltam, délután elhoztam a nisszán dromedárt, dugóztam, aztán most pakolunk, négyre megyek felvenni a díszes kompániát, árulunk, aztán délután be egy másik autóba, és irány dél, dél dél, hogy levezessek egy nagy másik autót. de az aztán jó is lehet. ha esetleg valakinek ki kellene festeni a nagyszobáját, most szóljon, hogy vehessek időben ecsetet.

Most meg üvöltenek a kölykök, pedig pakolni kéne, hm.

Meglepő spontaneitásról tett tanúbizonyságot kedves születésnapos, mondtam neki, megyek a délbe, mondta jönne ő is, hát mondok, akkor erre rákérdezek, rákérdeztem, de még majd meglátjuk, szerintem vicces volna, bár ha síelni mennénk, az se vóna szar !

Asszem tegnap jó levest csináltam, mondom én akkor vagyok csak jó, ha segítségre van szükség, aztán már én se érzem jól magam, szóval megyek a lábjegyzetbe. magamtól. vagy hogy is van ez?